Hvordan rigge selskapet for omstilling?

Publisert 20. april 2021

Det grønne skiftet er en endringsreise for mange selskap. Men hvor i organisasjonen bør ansvaret for bærekraft bør sitte, hvilke egenskaper trenger de bærekraftsansvarlige og hvilket mandat må besitte?

Hør Orkla Foods, Eika-gruppen og Coca-Cola Norge dele sine erfaringer her.

-Vi opplever at denne diskusjonen går høyt i små og store selskaper. Få, om noen, sitter med fasiten, fastslår Fo°tprints Beate Nossum.  

Nettopp derfor har Fo°tprint og Hartmark Executive Search AS etablert en plattform for informasjonsdeling og «best practice» rundt organisering av bærekraftarbeid. Gjennom en serie med seminarer vil vi dele kunnskap og erfaringer som kan være med å sikre at ansvaret for grønn omstilling ikke ender hos enkeltpersoner, men gir kraft til selskapets organisasjon og forretningsutvikling. Det blir foredrag, intervjuer og presentasjoner fra toppledere og eksperter. 

For hvordan organisere et selskap som lykkes med bærekraftig omstilling, uten at det går på bekostning av andre mål? I dette første av en serie med seminarer møter du Marianne Groth-konserndirektør bærekraft i EikaJohanne Kjuus bærekraftsansvarlig i Orkla Foods Norge AS og Per Hynne, leder for kommunikasjon og bærekraft i The Coca-Cola Company Norge.

Er du interessert i å følge seminarserien, vil vite mer – eller ta en covid-fri kopp kaffe? 
Send en mail eller slå på tråden!


Gikk du glipp av vårt første seminar?
Se seminaret her

© Footprint Consulting AS | 914 915 716 MVA